Weight Watchers Flex, the end.

Ik heb de derde maand Weight Watchers Flex afgerond. Het gaat nog steeds goed, al durf ik echt wel al vaker eens iets ongezond te eten.
Afgelopen maand had ik een hele drukke maand. Veel events voor de blog, waardoor ik geen tijd gehad heb om naar mijn wekelijkse meeting te gaan. Ik heb wel het gevoel dat ik het beter doe als ik naar de meetings ga. De coach is echt een super toffe, gemotiveerde en gepassioneerde vrouw die zoveel goeie tips geeft, dat ik haar al een beetje mis.

Voor mij blijft het programma eigenlijk heel goed lukken. Er zijn zoveel zero points voedingsstoffen, waardoor ik altijd een verzadigd gevoel heb. Ik leerde afgelopen maand ook gezonder koken. We eten zeker 2 keer gezonde frieten. Iets wat ik dacht amper nog te eten is eigenlijk heel normaal geworden. De gezonde frieten maak ik als volgt:

  • Aardappelen in friet snijden
  • kruiden met zout
  • een koffielepel olijfolie
  • in de oven op 180° voor ongeveer 30 minuten, halverwege eens omdraaien

En zo heb je dus gezonde frietjes! De enige puntjes die je moet tellen zijn die van de aardappelen en de olijfolie. En niet alleen ik ben er zot van, ook mijn partner vindt ze geweldig lekker. De beste frieten die er bestaan volgens hem.

Ik ben afgelopen maand 1,5 kilo afgevallen. Een pak trager dan de eerste maand en ik steek het allemaal op mijn uitstapjes. Op elk event is er wel wat lekkers te eten, wordt er constant rondgekomen met hapjes of is er geen cola zero. En ik heb eraan toegegeven. Ik durfde, omdat ik weet hoe het programma werkt. Ik weet dat ik goed afval door mijn punten juist te tellen.

Jullie vragen jullie vast af of ik mijn abonnement zal verlengen na 3 maanden. Ik zal het niet verlengen omdat ik vooral bewuster wou worden van mijn voeding en dat is me helemaal gelukt. Ik vond een goeie balans, verloor enkele kilo’s en het zette me aan tot sporten.

xoxo

Charlene

2 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *